2010. szeptember 20., hétfő

The place where I live

A szálláskeresés a kollégiumban töltött hetem egyik legnehezebb és legfontosabb feladata volt.

Szerencsésen, a sok ismerkedős programnak is köszönhetően, az új barátaimmal gyorsan találtunk egy nagyszerű szállást :D Meg vagyok győződve róla hogy nekünk van az egyik legszuperebb szállásunk Glamorganben, mindössze 5 percre az egyetemtől.

A lakótársaimmal a nappaliban: Jan (Joe :D) Németországból, Monika Svédországból, én és Paul Norvégiából. Nagyon jófejek, jó velük együtt lakni, főzőcskézni, filmezni, barátokat áthívni.


Íme néhány kép a szobámról:



Nagyon otthonosnak érzem már :) Itt van a szarvasom a párnán, képek a családról, barátokról, a 3Ds téglatest rólam és Andrisról (sajnos fotón nem látszik olyan jól), egy kavics Horvátországból, egy hangulatos gyertya az ablakban és a poszterek, amiket ma vettem :D

Valamint a konyha, a fürdőszoba és a nappali a kandallóval:







Jól elvagyok itt kint :)
Majd jöhettek meglátogatni :D

Ennyit a lakásról. Legközelebb, remélhetőleg holnap, ha lesz időm az eddigi kalandokról, kirándulásokról írok majd.

Viki

18 megjegyzés:

  1. Hú, ez a fürdőszoba nagyon állat! O.o
    És ezt a szállást mennyiért találtátok, ha nem vagyok indiszkrét? :) Hogyhogy nem koliban laksz?

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki!!!

    hogy hogy Walesben? Erasmus vagy teljes 3 év?
    látom azért a te koleszod is szuper:D azért tetszi a UK-ben, nem?

    nem ugrasz át leedsbe?:) de még nem voltam én sem walesben:D

    dávid xx

    VálaszTörlés
  3. A koliban lakás több okból sem valósult meg. Először is nem kaptam helyet. De egyébként egyáltalán nem bánom, mert a koli sokkal drágább (87 font hetente, szemben az itteni 50-nel). Ráadásul a szobák nagyon picik, a közös helyiségeket pedig 6-an, 12-en kell megosztani. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Dávid!

    Erasmusszal vagyok kint egy évre :) Egyelőre nagyon tetszik kint, a suli pedig majd csak 27-én kezdődik.
    Valamikor akár találkozhatnánk is vagy szervezhetnénk valamilyen közös programot.

    VálaszTörlés
  5. de jó gyorsan válaszoltál!:)

    jajj bocs, figyelmetlen voltam. Igen, sajnos a kolesz sokszor drágább (nekem is) de azért meg vannak az előnyei is.

    nekem is 27én kezdődik a tanitás.

    nagyon jó lenne, megszervezzük! Majd eljössz Leedsbe, és ha megoldható, én is meglátogatlak Walesben:)

    VálaszTörlés
  6. Hű, akkor tényleg jól jártatok ezzel az albérlet-szerűséggel! :) Bár ez is drágának tűnik (hetente 50 font, nem havonta?), még mindig jobb, mint a koli, így meg pláne, hogy más külföldiekkel vagy együtt. :) Érezd jól Magad! :)

    És szia, Dávid :))

    VálaszTörlés
  7. szia Vera!!
    bocs hogy nem köszöntem külön, de ugye nem sértődsz meg?:)

    sajnos az 50 font nem számít drágának, sőt konkrétan olcsónak. Nekem 93 font hetente a kolesz:(( ugyhogy már melót kéne keresni, és rajta is vagyok, csakhát...:)

    a nemzetköziekkel a legjobb barátkozni, biztos Vikiéknél is van nemzetközi diákok klubja!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Az első hetet nálunk csak a külföldieknek szervezték és nagyon jó volt!! :)Sok emberrel ismerkedtem meg közben, minden napra szerveztek valamit. És úgy tűnik sokukkal együtt is fogok tanulni.

    Van itt egy Student Union is az összes tanulónak, és az is nagyon jó. Most pedig fresher's week van, szintén sok programmal.
    Szóval zajlik az élet. :)

    VálaszTörlés
  9. csak party mi?:D
    nálunk is freshers' week van, és vannak nemzetközi programok is.

    mikor lesznek szüneteitek? télen mész haza?

    én már most nézem a jegyeket haza, de egy londoni szilveszteren gondolkozom csak az még a barátomon is múlik:(

    VálaszTörlés
  10. nem sértődtem meg, Dávid, csak megörültem neked, azért köszöntem külön:))
    bocsánat, hogy kétségbevontam a heti 50 fontot, csak nekem ez irreálisan soknak tűnik innen Kelet-Európából nézve:D

    VálaszTörlés
  11. jajj köszi! én is örülök mindenkinek!:)

    semmi, csak mondom, hogy én hogy örülnék ha 50 fontot kéne csak fizetnem!!

    közben itt egy fórumot csináltunk kb a Viki blogjából:D

    VálaszTörlés
  12. Viki, írhatnál új bejegyzést, hogy legyen hova kommentálnunk Dáviddal! :D:P
    Amúgy a koliárakra visszatérve: nekem Varsóban a koli havonta lesz kb. 24500 Ft! :D És ha belegondolok, amikor úgy volt, hogy másik kolit kapok, nem ezt, ott havi 50 ezer lett volna, és az nekem tényleg túl sok volt. Persze azért főleg, mert az ösztöndíj alig több, mint 50 ezer Ft (zlotyiban), és nekem a szülői hozzájárulás nem tud annyi lenni, hogy megéltem volna belőle. Így már tökély, persze a koli színvonala nem tudom, milyen lesz, a képeken elég riasztónak tűnt, de meglátjuk, egyelőre türelmetlenül várom. :D

    VálaszTörlés
  13. így is úgyis kommentálunk:D
    huhh az tök jó koli ár! és szobaosztásos, vagy legalább egy szobában csak egy diák lesz? mert akkor azért az akárhogy is tűrhető, hacsaknem folyosó végi börtön fürdő jellegű:D

    most Vera, bocs ha 500x kell elmondanod, de te most 3 országba mész erasmusra vagy hogy van ez? tök jó neked!!

    én is várnám folyton az utazást:D

    VálaszTörlés
  14. Nem, nem 3 országba megyek Erasmusszal, szép is lenne :D
    Mosz Észtországban csak Benedekkel vagyok kint, kvázi nyaralok, amíg nekem elkezdődik a félév Varsóban (okt. eleje), mert Ő meg itt van ösztöndíjjal és nekik már szept. eleje óta suli van. Varsóba MÖB-bel (Magyar Ösztöndíj Bizottság) megyek, aztán a második félévben Párizsba - Erasmusszal :D:D Nem aprózom el :D
    A varsói koliban 2 és 3 fős szobák vannak, ami szerintem egészen emberi, én egy kétfősben leszek a barátnőmmel, aki szintén eltés lengyel minoros :))

    VálaszTörlés
  15. jaaa, de akkor is három országba mész tök jó!!!
    gratuláltam már ehhez a sok ösztöndíjhoz?:) akkor most vedd úgy hogy igen!

    ja, akkor jó lesz a koli ha barátnővel leszel, meg félévet mindneképpen túl lehet élni egy szar koliban is, gondolom:)

    VálaszTörlés
  16. Ma este megírom majd a következő bejegyzést ;)
    De azért látom elég jól elbeszélgettek itt is :D

    VálaszTörlés
  17. Bocsi, Viki ^^
    És köszi, Dávid, a gratulációt :)

    VálaszTörlés
  18. Semmi gond amúgy :) Nagyon kíváncsi vagyok én is, hogy mi van Veletek :D

    VálaszTörlés